Forum Sojuszu Hell Warriors uni 25 Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Offtopik Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 20:16, 24 Kwi 2007 Powrót do góry

odezwał sie kolo co wysyła cała flote jak ja jestem zalogowany Smile no po prostu boskie posunięcie, a cwaniaczek to jest z Ciebie
Gość






PostWysłany: Wto 21:12, 24 Kwi 2007 Powrót do góry

Następujące floty 04-24 22:06:31 stanęły przeciwko sobie:

Agresor Dadi
    Flota:
    " Pancernik: 399
Agresor Krol Mati
    Flota:
    " Okręt wojenny: 1
Agresor Krol Mati
    Flota:
    " Bombowiec: 400
    " Pancernik: 169
Obrońca Vexel
    Flota:
    " Satelita słoneczny: 130
    Obrona:
    " Wyrzutnia rakiet: 1847
    " Lekki laser: 2209
    " Ciężki laser: 400
    " Działo gaussa: 43
    " Działo jonowe: 220
    " Mała powłoka: 1
    " Duża powłoka: 1
Po 3 zaciętych rundach...

Agresor Dadi
    Flota:
    " Pancernik: 398 [-1]
Agresor Krol Mati
    Flota:
    " Okręt wojenny: 1
Agresor Krol Mati
    Flota:
    " Bombowiec: 400
    " Pancernik: 168 [-1]
Obrońca Vexel
    zniszczony

Agresor wygrał bitwę!
Przejął
1 metalu, 41 kryształu i 438 deuteru



Agresor stracił łącznie 170.000 jednostek. (60.000/80.000/30.000)
Obrońca stracił łącznie 15.108.000 jednostek. (10.767.500/4.189.500/151.000)
Na tych współrzędnych znajduje się teraz 18.000 metalu i 102.000 kryształu.

Szansa na powstanie księżyca wynosi 1 % (1.20 %)


Teoretyczny zysk zwycięzcy wynosi -49.520 jednostek. (-41.999/22.041/-29.562)
Farmienie 480, zbiórka złomu -50.000.
[ [link widoczny dla zalogowanych] ]


Dostane gratki?? Razz
Gość






PostWysłany: Wto 21:34, 24 Kwi 2007 Powrót do góry

Mati se z was jaja robi a Ty caly sojusz cwaniaczkami nazywasz smieszny pajac z ciebie jest przejeles bucu po kims konto wiec sie ne wypowiadaj
sojusz Gez
Vexel
Mistrz pazery ^^



Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1443 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 21:37, 24 Kwi 2007 Powrót do góry

Anonymous napisał:
Następujące floty 04-24 22:06:31 stanęły przeciwko sobie:

Agresor Dadi
    Flota:
    " Pancernik: 399
Agresor Krol Mati
    Flota:
    " Okręt wojenny: 1
Agresor Krol Mati
    Flota:
    " Bombowiec: 400
    " Pancernik: 169
Obrońca Vexel
    Flota:
    " Satelita słoneczny: 130
    Obrona:
    " Wyrzutnia rakiet: 1847
    " Lekki laser: 2209
    " Ciężki laser: 400
    " Działo gaussa: 43
    " Działo jonowe: 220
    " Mała powłoka: 1
    " Duża powłoka: 1
Po 3 zaciętych rundach...

Agresor Dadi
    Flota:
    " Pancernik: 398 [-1]
Agresor Krol Mati
    Flota:
    " Okręt wojenny: 1
Agresor Krol Mati
    Flota:
    " Bombowiec: 400
    " Pancernik: 168 [-1]
Obrońca Vexel
    zniszczony

Agresor wygrał bitwę!
Przejął
1 metalu, 41 kryształu i 438 deuteru



Agresor stracił łącznie 170.000 jednostek. (60.000/80.000/30.000)
Obrońca stracił łącznie 15.108.000 jednostek. (10.767.500/4.189.500/151.000)
Na tych współrzędnych znajduje się teraz 18.000 metalu i 102.000 kryształu.

Szansa na powstanie księżyca wynosi 1 % (1.20 %)


Teoretyczny zysk zwycięzcy wynosi -49.520 jednostek. (-41.999/22.041/-29.562)
Farmienie 480, zbiórka złomu -50.000.
[ [link widoczny dla zalogowanych] ]


Dostane gratki?? Razz




no i czym sie tu chwalic ze tylko na bunkry latasz takie doswiadczenie to ja mialem zaczynajac ogame


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sombrero
Wielbiciel pejczyka



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 2479 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Kozłowo

PostWysłany: Wto 21:45, 24 Kwi 2007 Powrót do góry

Anonymous napisał:
Mati se z was jaja robi a Ty caly sojusz cwaniaczkami nazywasz smieszny pajac z ciebie jest przejeles bucu po kims konto wiec sie ne wypowiadaj
sojusz Gez


i starym kontem bym was zjechal

wiecie co ale nie bede sie znizal do waszego poziomu bo mnie doswiadczeniem pobijecie wiec nie bede reagowal juz na wasze prymitywne zaczepki szkoda czasu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sombrero dnia Wto 21:47, 24 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
xelasty
Pogromca klawiatury



Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1720 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: 3city

PostWysłany: Wto 21:47, 24 Kwi 2007 Powrót do góry

Anonymous napisał:
Następujące floty 04-24 22:06:31 stanęły przeciwko sobie:

Agresor Dadi
    Flota:
    " Pancernik: 399
Agresor Krol Mati
[list]Flota:
Teoretyczny zysk zwycięzcy wynosi -49.520 jednostek. (-41.999/22.041/-29.562)
Farmienie 480, zbiórka złomu -50.000.
[ [link widoczny dla zalogowanych] ]


Dostane gratki?? Razz


A złom zebrałeś? Jak doliczyc na lot to kiepsciutki zysk... :/ Jak wysle 10MT i 5kregow to lepiej zarabiam...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Wto 22:09, 24 Kwi 2007 Powrót do góry

Starym czy nowym nie interesuje mnie to oceniasz wszystkich gadajac z jednym i to nazywasz poziomem żenada juz nie mam zamiaru sie wypowiadac
pozdro cale HellWar za wyjatkiem tego jakiegos tam
Vexel
Mistrz pazery ^^



Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1443 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 22:24, 24 Kwi 2007 Powrót do góry

Następujące floty 04-24 23:21:58 stanęły przeciwko sobie:

Agresor sombrero
    Flota:
    " Okręt wojenny: 4000
Agresor Vexel
    Flota:
    " Mały transporter: 1
Agresor sombrero
    Flota:
    " Krążownik: 9003
Obrońca Krol Mati
    Flota:
    " Okręt wojenny: 1
    " Bombowiec: 400
    " Pancernik: 168
    Obrona: brak
Po 1 zaciętej rundzie...

Agresor sombrero
    Flota:
    " Okręt wojenny: 4000
Agresor Vexel
    Flota:
    " Mały transporter: 1
Agresor sombrero
    Flota:
    " Krążownik: 8886 [-117]
Obrońca Krol Mati
    zniszczony

Agresor wygrał bitwę!
Przejął
1 metalu, 11 kryształu i 117 deuteru


Agresor stracił łącznie 3.393.000 jednostek. (2.340.000/819.000/234.000)
Obrońca stracił łącznie 50.340.000 jednostek. (25.085.000/16.735.000/8.520.000)
Na tych współrzędnych znajduje się teraz 8.227.500 metalu i 5.266.200 kryształu.

Szansa na powstanie księżyca wynosi 20 % (134.94 %) [Choć i tak bitwa na księżycu się odbyła]


Teoretyczny zysk zwycięzcy wynosi 10.100.829 jednostek. (5.887.501/4.447.211/-233.883)
Farmienie 129, zbiórka złomu 10.100.700.
[ [link widoczny dla zalogowanych] ]

Dostaniemy gratki??

no i oczywiscie dowodca w swoim ostatnim mt tez przezyl:D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
xelasty
Pogromca klawiatury



Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1720 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: 3city

PostWysłany: Wto 22:31, 24 Kwi 2007 Powrót do góry

No to jak Aki - bedzie calowanie stopek :> ?

Graty chlopaki, czekam na cos jeszcze - szkoda ze mnie tam nie bylo... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Vexel
Mistrz pazery ^^



Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1443 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 22:32, 24 Kwi 2007 Powrót do góry

PS wogle w tym nie widze ani doswiadczenia ani zysku heh


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
xelasty
Pogromca klawiatury



Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1720 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: 3city

PostWysłany: Wto 22:38, 24 Kwi 2007 Powrót do góry

Beka - 1 zacieta runda - kontakt z flota utracono.... Szkoda ze u obroncy sie pojawia Smile


Anonymous napisał:
Starym czy nowym nie interesuje mnie to oceniasz wszystkich gadajac z jednym i to nazywasz poziomem żenada juz nie mam zamiaru sie wypowiadac
pozdro cale HellWar za wyjatkiem tego jakiegos tam


Masz racje - jednak tak wlasnie powstaja stereotypy. Ty nie znasz sombrera i po trzech jego postach nazywasz go pajacem Wink

A przeciez to tylko gra....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Wto 22:53, 24 Kwi 2007 Powrót do góry

Sombrero ma dopiero po pieronie zysk hehehe chyba jesteś stary troche na minusie bo złomek Ci uciekł z pod noska
xelasty
Pogromca klawiatury



Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1720 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: 3city

PostWysłany: Wto 22:55, 24 Kwi 2007 Powrót do góry

Anonymous napisał:
Sombrero ma dopiero po pieronie zysk hehehe chyba jesteś stary troche na minusie bo złomek Ci uciekł z pod noska


Rotfl Rotfl Rotfl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sombrero
Wielbiciel pejczyka



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 2479 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Kozłowo

PostWysłany: Wto 22:57, 24 Kwi 2007 Powrót do góry

o lola czy ja mialem w planie go zebrac?? za to Tobie strasznie oplacil sie atak na Vexla Very Happy dobra koniec tej bezsensownej dyskusji


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sombrero dnia Wto 22:58, 24 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Vexel
Mistrz pazery ^^



Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1443 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 22:58, 24 Kwi 2007 Powrót do góry

Anonymous napisał:
Sombrero ma dopiero po pieronie zysk hehehe chyba jesteś stary troche na minusie bo złomek Ci uciekł z pod noska



a ty to jestes moze na sporym plusie Blue_Light_Colorz_PDT_04 Blue_Light_Colorz_PDT_04 Blue_Light_Colorz_PDT_04 Blue_Light_Colorz_PDT_04


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)